אם הקדו' בניה ריין הי"ד למפגינים: "יש קו אדום"

    אסתי פלד 4 Comment on אם הקדו' בניה ריין הי"ד למפגינים: "יש קו אדום"

    חגית ריין, אימו של חלל צה"ל בניה ריין הי"ד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על החרפת מחאות השמאל: "מאתמול לא ישנתי כל הלילה. גם אני הפגנתי בגוש קטיף וזה בסדר גמור. אבל יש קו אדום, זה שכול. אמרו שיש מסע מחאה להר הרצל, מי שמע כדבר הזה?? תנו למות בשקט. ראיתי קצינים ואלופים אתמול בהר הרצל. הם לא העזו להסתכל לי בעיניים"

    הפגנות השמאל. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חגית ריין, אימו של חלל צה"ל בניה ריין הי"ד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ההחרפה של מחאות השמאל: "מאתמול לא ישנתי כל הלילה. גם אני הפגנתי בגוש קטיף וזה בסדר גמור. אבל יש קו אדום, זה שכול. אמרו שיש מסע מחאה להר הרצל, מי שמע כדבר הזה?? תנו למות בשקט".

    "ראיתי קצינים ואלופים אתמול בהר הרצל. הם לא העזו להסתכל לי בעיניים. לכו תדברו בבתי הספר, אבל אל תכניסו את הצבא למחאה, אל תכניסו את השכול. היו תקופות קשות במדינה. היב את הקרע בגוש קטיף, שם גירשו אותנו מהבית. חסמו לנו את האוטובוסים, אין השוואה לזה שיזיזו כמה שופטים מרחביה. לא איימתי בחיים, גם כשקמתי מהשבעה חתמתי לבן שלי שילך לצבא. התפללתי שלא יקרה להם רע, נמשיך לעשות את זה".

    "עזבתי את העבודה שלי, 16 שנה אני מסתובבת בבתי הספר. בואו שבו איתנו, בואו נדבר אנשים אחים אנחנו. הלכתי פעם לדבר ואחד אמר לאשתו בואי לשמוע דברי טעם והיא סירבה. עם הבן שלי בטנק היה כל עם ישראל. היה את הבן של דוד גרוסמן, שמאל קיבוצניק, וימין דתי. הם רוצים להרוג את כולנו בלי הבדל. פעם הבאה תנצחו אבל בינתיים תנו למות בשקט".

    האזינו לראיון המלא וקורע הלב:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      צדיקההההה מסכנה אמלהה כל כך צודקת

    2. 3

      כל כך צודקתתת